Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Syysmuodin ABC

keskiviikko 9. syyskuuta 2009
Syysmuodin ABC
'
Armeijahenkiset takit
Bootsit
Camee-korut
Diorin mustikansininen

'
Epäsymmetrisyys (esim. helmoissa)
Farkkupaidat
Grunge look
Harkitut ostokset
Isot sulkakorut. Tai sulkajutut ylipäätään..
Jättineuleet
Käsisäärystimet, ranteen lämmittäjät, millä nimellä noita voi kutsua? Käsärit?
'
kuva: Chanel, www.style.com
'
Lila
Maatuskahuivit ja muut slaavilaistyyliset jutut
Niitit (edelleen)
Olkatoppaukset


kuva: Donna Karan, www.style.com
'
Paljettijakut
Qtamokävelyt :D
Runsaat kaulakoruröykkiöt
Stay upit
Tukkatyylin vaihto
Uusiokäyttö: esim auton pölykapseleista ja vanteista voi halutessaan tehdä hatun (katso kohta X3me-hatut)
Verkkosukkikset
X3me hatut


kuva: Alexander McQueen, www.style.com
.
Ylipolven saappaat
Zac Posenin timangisukkikset
'
Mun mielestä tän syksyn muoti ei ole kaikkein inspiroivin, mutta muutamista jutusta intoillaan täälläkin. Esim. O, B, D, F, I ja Y kolahtavat! Mitkä kirjaimista ovat sinun lemppareitasi?
'

Tunnisteet:



20 Comments:

Blogger Maya said...

Itse tykkään farkkupaidoista, timanttisukkiksista ja ranteenlämmittimistä varsinkin :)

Anonymous Anonyymi said...

Mikä toi tyyli on et laitetaan huulipunaa 2 senttiä yli rajojen? :D

Blogger NooranElämää said...

A, B ja E kolahtavat eniten.

Olkatoppaukset myös, mutta pitäisi olla erilainen kroppa, jotta ne sopisi. Tulee niin tasapaksu olo jos yhtään korostan olkapäitäni :/

Anonymous trii said...

Toistuvia juttuja..Armeijahenkisiä takkejakin on ollut jo jonkin aikaa. Muuten epäilisin, että ehkä se on vaan minä, mutta ihan Vero Modassa oon nähnyt vaiks viime tai edellisenäkin vuotena :D
Sen sijaan slaavilaishuivit ja muut ei ehkä sit oo ollut ihan muotia, mutta kyllä tietyn porukan päällä myös kuluneet jo pitkään.

Suosikit: C ja M.

Anonymous Antonio Barros said...

The "bracelets" from Chanel are so cool!!!

thesingular.blogspot.com

Blogger Sofia said...

Ne on käärystimet ;D Bootsit kolahtaa ja kovaa!!

Blogger SirpaK said...
Anonymous Satu said...

kääk mitä magiaa, eilen just mietin et koskakohan teet tän postauksen ku ei oo viä näkyny tota abctä, ja tadaa tänäänähä se oli! :)

Blogger Eerika said...

J K ja N on ne mun suosikit ::) noi alexander mcqueenin huulipunaukset on aika rajut, mutta sillä vissiin vaan halutaan sanoa että meikissä pitäis korostaa huulia.. tai niin mä sen oon ymmärtäny :'D

Anonymous Anonyymi said...

olen miettinyt ja yrittää etsiä postaustasi siitä miten kestää kun poikaystävä on intissä. muistan ainoastaan että lupailit tehdä joskus sellaista, että jos olet sellaisen jo tehnyt niin voitko linkittää sen tänne tai tekisitkö :) itsellä poikaystävä vielä 7kk intissä ja olisi kiva tietää miten itse selvisit :)

Blogger pikku-kata said...

G taitaa olla mun juttu :)

Blogger Salla said...

Maya: Me too! Aattelin tommoset ranteenlämmittäjät väsästä ihan omin avuin :D

Anonyymi: Mitä? Mä ainakin aion kokeilla samaa! No ei, kaipa noiden on tarkoitus provosoida ja saattaapi niillä joku taka-ajatuskin olla. :)

Noora: Mulle taas olkatoppaukset sopii kuin valettu, kun toi mun lantio kuitenkin on sen verran muuta kroppaa kookkaampi. Äitikin varmaan tykkää, kun sen mielestä hartialinjassa täytyy olla ryhtiä :D

trii: Joo, muakin kyllästyttää muutamat trendit. Ja olihan noi maatuskahuivit kovassa huudossa tossa pari vuotta sitten jo, mutta nyt tommoset itäeurooppalaistyyliset jutut tulee ihan rytinällä.

Antonio: I agree!

Sofia: Niin onkin! Mahtava termi :D

SirpaK: Paljettijakku tännekin kiiitos!

Satu: Haha, ehkä meillä on joku yhteys :D

Eerika: Ehkäpä joo :D Tosin mä kiinnitin noissa ekana huomion siihen, että suu on väärinpäin ja aattelin noiden meikkien viestittävän sen kautta jotain..? :D

Anonyymi: Täältä: http://muotijatrendit.blogspot.com/
2009/01/tj-0.html löytyy :)

Blogger Salla said...

pikku-kata: Mun taas ei yhtään! :D

Blogger Tramp like me said...

oho, viimeiset sukkahousut ovat aika päräyttävät... muuten muhun putoavat niitit (tosiaan, edelleen...) ja hillitty slaavilaisuus. Korostetus olkapäät olis pop, mutta mun hartioilla ne kannattanee unohtaa :). Sun blogisi oli muuten ensimmäisiä, mitä aikanaan aloin itse seuraamaan... siitä menikin sitten 2 vuotta ennen kuin nyt viimein sain aikaiseksi aloittaa oman. :)

Blogger tiij said...

Jättineuleet ja niitit parhaat, hihi :p

Blogger winda said...

nää on niin ihania, y on mun lemppari :)

Anonymous MademoiZelleLucie said...

hi !
I really like what you do !!! congratulation!
could you please put my new blog in your contacts ?
it's : http://lavielamodeetsespetitstracas.com

thanks a lot!

Anonymous z said...

H on paras kaikista! Harkitut ostokset eivät mene koskaan muodista...

Bootsit, epäsymmetsisyys, jättineuleet, runsaat kaulakorusyökkiöt ja tukkatyylin vaihto putoavat myös ja kovaa :)

Blogger Salla said...

Tramp like me: Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;) Täytyypä käydä kurkkimassa, miltä blogisi näyttää!

tiij: Jättineuleita kuolataan täälläkin ;)

winda: Hihi, kiitti! :) Mua suututtaa, kun ylipolven saappaat näyttää mun päällä tyhmiltä!

MademoiZelleLucie: Thanks!

z: Ihan totta ;)

Anonymous tuuli said...

Olkatoppaukset on ehdoton ykkösjuttu! <3
Eiku oho H on kyllä sitäkin parempi.. Se on kyllä joka kausi ihan numero uno!

Lähetä kommentti

<< Home

footer