Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Än kasikuus

sunnuntai 6. syyskuuta 2009
Än kasikuus

Bloggailun myötä olen saanut kaikenlaisia kivoja tuotelahjuksia testattavakseni, useimmiten kosmetiikkaa tai muuta vastaava. Tuollaiset pikkupaketit piristävät hurjasti päiviäni, mutta tällä kertaa mulle kuitenkin tarjottiin jotain ihan muuta.. Sain eilen Nokian N86-puhelimen IKIOMAKSI!!! Vanha luurini veteli huolestuttavasti jo viimeisiään (mm. perjantaina se päätti ruveta äänettömäksi), joten tällainen tuli ehdottomasti tarpeeseen. Tosin mulla on ollut tapana ostaa sellaisia sadan euron puhelimia, kun tämän uuden söpöläisen ohv on 499€! Parasta tässä uudessa luurissani on ehdottomasti kamera kuvanmuokkausohjelmineen ja nopea netti, onnistuu bloggailukin varmaan aika kätevästi! En ole ihan kunnolla vielä ehtinyt vempeleeseen tutustumaan, mutta odotukset ovat kovat ja alkutaipaleemme vaikuttaa erittäin lupaavalta.

Huomenna (tai viimeistään tiistaina) kertoilen lisää siitä, mitä touhusin eilen! ;)

'

Tunnisteet:



33 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

mitääää mistä tommosen sait :O:O:O:O epäreiluaa :(

Anonymous Anonyymi said...

MITÄ?!!!1 viidensadan euron puhelin tosta noin vaan ilmaseks =D

Anonymous Anonyymi said...

Saiko puhelimia muutkin bloggerit vaiko vain sinä?

Blogger Carmabella said...

Siis mitä helkkaria! :D Miten toi on mahdollista?? x)

Anonymous Anonyymi said...

nyt pistää kyllä kateeksi :D Voi mursu!

Blogger inkaw said...
Blogger poster said...

Ainakin kiertelit lauantaina Design Marketia Kaapelitehtaalla. Bongailin sut pupulandian Jennin kanssa titiMadamin pisteeltä. :))

Blogger Talvikki said...

SIIS MITÄ!? Keneltä sait ja miksi?! Kerro nyt tarkemmin :D

Anonymous Anonyymi said...

Siitä nopeasta netistä ei ole mitään iloa jos ei osta nopeaa datapakettia siihen, ja sehän maksaa.

Anonymous Anonyymi said...

Kyllä noita on tarjottu muillekin bloggareille, kaikki ei vaan aina lähde mukaan kaikkeen.

Anonymous Noora said...

oho onpas hieno puhelin, kyllä mullekin kelpais! : )

Blogger Cookie Monster said...

oon vihree kateudesta :O Khyllä mullekki kävis ilmane puhelin.. :)

Anonymous Anonyymi said...

MITÄ IHMETTÄ!!!!! voi reilua! tuosta vaan ilmaseks 500e puhelin:O ei muuta kun onnea:D!

Anonymous Anonyymi said...

hihhihi, bongasin sut eilen kampin aukiolta ja mun piti tulla juttelemaankin muuta en sitte uskaltanu :s nyt kaduttaa :d
-K
ja wtf tollanen puhelin ihmaseks! kyl mullekki kelpais :o

Blogger Maria said...

Vau, mahtavaa! ^^

Hei, mun on pakko kertoo, mä näin susta unta! :D Me hengailtiin mun lapsuudenkodissa ja jostain syystä kaikki mun perheenjäsenet kulki ympäriinsä alusvaatteisillaan ja sä kelasit et tuleekohan telkkarista mitää :D Sit sun isäs tuli hakeen sua ja heittään mut kotiin (Enks mä ollukaa viel siel?) ja jossain vaiheessa tuli Walker Texas Ranger ja meidän piti kiivetä puuhun ja hypätä johonkin vankkureilla olevaan heinäkasaan... Ja sit ajettiin autolla moottoritiellä. -.- Ihan pimee uni :DD

Anonymous empss said...

Kelpais kylla mullekkin :D täytyy varmaan perustaa blogi.. eivaan :D

Blogger mari said...
Blogger Salla said...

Anonyymi: Milttonilta sain :)

Anonyymi: Toi oli munkin ensimmäinen ajatus :D

Anonyymi: Joo, mun tietääkseni ainakin 2 muuta bloggaajaa sai tollasen :)

Carmabella: Niinpä. :D

Anonyymi: En ihmettele :D

inkaw: Uskon sen :D

poster: Joo, siellä oltiin :) Olisit tullut kiskaisemaan hihasta!

Talvikki: Viestintätoimistolta siis sain tämän. :) Samalla periaatteella näitäkin käsittääkseni jaettiin kuin niitä mainitsemiani shampoopulloja.. Minä saan tuotteen kokeiltavaksi ja tuote saa näkyvyyttä blogissani.

Anonyymi: Tuskin kuitenkaan ihan järjettömästi? Vai? Olis meinaan aika kätevä sellanen :)

Anonyymi: Ja mistäs joku anonyymi sen tietää :D Minun lisäkseni ainakin 2 muuta bloggaajaa lähti mukaan ja veikkaan, että saman olisit tehnyt sinäkin, jos vastaava tilaisuus olis kohdallesi sattunut.. Kukaan ei kuitenkaan ole missään vaiheessa pakottanut meitä mainostamaan saamaamme puhelinta jne.

Noora: Joo, tää on kyllä aika tyylikäs ;)

Cookie Monster: Kenellepä ei! :D

Anonyymi: Haha, kiitos..? :D

K: No olisit nyt edes irvistänyt tai jotain :D Mulle voi ihan hyvin tulla juttelemaan, vaikka ujostuttaiskin, sillä sönkötän ja meen ihan hämilleni, jonka jälkeen ketään ei enää ujostuta :D

Maria: Öööö.. Mitä helvettiä :D :D Mullakin on tapana aina välillä nähdä muista bloggaajista unta. Siinä vaiheessa alkaa miettiä, että vietänköhän liikaa aikaa koneella :D

empps: No en voi omasta puolestani muuta kuin suositella blogin perustamista :D

mari: Niimpä! :D

Blogger Anniina said...

Siis wau mikä lahja!! Onneks olkoon! :D

Blogger tipitii said...

Yleensä tollaset megasuperpuhelimet on vähän kömpelönoloisia mun mielestä, mutta tämä on kyllä ihan hyvän näköinen. Ihan mukava lahjahan tuo on :D

Anonymous aino said...

Miks hitossa mulla ei ole blogia?! :D:D Kelpais nääs tollaset lahjukset!
Ja mitä joku anonyymi tääl sanos et "Muillekki bloggaajil noit on tarjottu, mut ei kaikki lähe mukaa", öö mitä hittoa? :D Kuka nyt muka jättäis ottamatta tollasen puhelimen!

Anonymous Anonyymi said...

:OOOOOOO WOOOOOOT! ai saat sen takii ku pidät tätä blogia?!?

Blogger *~SL said...

Oho vau onnea!

Anonymous Anonyymi said...

Mulla onki nokian n97 ;p no eii toi vaikuttaa tosi kivalta kännyltä! :)

Anonymous Anonyymi said...

wauuuu!!!! :O nii saiko muutki vai sinä vaan? :P

Blogger SirpaK said...

Wat!!?? :D Onneks oon Samsung-naisia. ;)

Blogger Salla said...

Anniina: Thänks! :D

tipitii: Joo, ei oo mikään minitietokone tai kolkko ja iso. Just sopivan kokoinen ja näköinen mun makuun :)

aino: Haha, siitä vaan blogia perustelemaan ;) Mua huvittaa tossa k.o. kommentissa lähinnä se, että se on kirjoitettu anonyyminä. Jos sen takana olisikin joku muu bloggaaja, niin aika munaton sellainen. :D

Anonyymi: Jep! :D

SL: Hihi, kiitti :D

Anonyymi: Mutta saitko sä sen ilmaiseksi? ;) Onks N97 se vähän minitietokoneen näköinen, jota mainostetaan mm. telkkarissa kovasti? Aika näpsäkän näköinen kieltämättä sekin :)

Anonyymi: Joo, Pupulandian Jenni sai ja sitten yksi toinen bloggaaja vielä, joka ei ole aiheesta tietääkseni vielä mitään kirjoitellut. :)

SirpaK: Mäkin olin joskus, mutta pari viimeisintä puhelinta on ollut Nokian ;)

Anonymous Anonyymi said...

heyy näin sut siinä helsiinkiin menevässä bussissa :DD katoin jo kun siinä olit bussiin tulossa sisälle että onpa tutun näköinen :D istuit kaiken lisäks aika siihen lähelle toivottavasti en vaikuttanut miltään oudolta kyttääjältä :D

Blogger Eerika said...

kelpais mullekki ;)

Anonymous Anonyymi said...

Käynyt vissiin Nokia vähän huolestuneeksi kun iPhone valtaa alaa = yritetään markkinoida kaikin mahdollisin keinoin.

Blogger Salla said...

Anonyymi: Haha, en mä mitään kyttäystä huomannut :D Mulle ei tainnut siitä bussireissusta jäädä muita naamoja mieleen kuin käytävän toisella puolella istuva tyttö ja siinä sen takana istuva tyttö, jolla oli paaaaljon omenoita pussissa :D Satuitko olemaan jompi kumpi heistä? :D

Eerika: En ihmettele ;)

Anonyymi: Joo, pari puhelinta parilla bloggaajalla onkin viimeinen hätähuuto :D No ei vaan, tajusin kyllä pointtisi. Itse en ole ollenkaan pahoillani, vaikka Nokia lähtikin kokeilemaan blogien kautta markkinointia ;)

Anonymous Anonyymi said...

Stellalla ainakin on,en tiedä onko saanut vai itse ostanut mutta kuitenkin

Anonymous Anonyymi said...

haha mulla ei ainakaan ollut omenoita :D mutta en kyllä muista istuko joku mun edessä tai takana :D

Lähetä kommentti

<< Home

footer